fan också

jag har inte skrivit på ett tag nu men jag är sjuk. jag blev sjuk i måndags, eller det började väl kanske i söndags. det 'är väl den förta dagen som jag inte har feber...eller en halv grad i morse. men jag har forfarande ont i halsen och är täppt i näsan som få (halleluja för näässpray!!) breve mig har jag en påse full med snor och blodpapper=)

jag vet inet vad jag ska göra ...en vecka missad i skolan typ den viktigaste veckan. har missat veckans nyhet, matteprov,. tre nolektioner plus hemkunskaps prov
jag är död när det gäller skolan. har inte kunnat plugga hemma heller
................................................................................................................................
image99
paradis.

Kommentarer
Postat av: Aviva

nejmen tildzih, du ska se att det löser sej :)

2007-12-09 @ 11:37:12
URL: http://aviva.blogg.se
Postat av: ellen

jamen precis. det läser sig, ja det gör det alltid, för det ordnar sig, ja,som
det brukar alltid. det kommer fixa sig tillsut
trallala, fastän skiten känns sur, trallala
saknar dej min sjukling

2007-12-09 @ 20:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0