fucking wednesday

hej....
var med ellen och hennes mamma plus hennes mammas typ sambo=) vi var i alla fall i Enskedegård och kollade på deras nya lägenhet. Det var jättekul att se! verkligen...vi vart väldigt kissnödiga, gick upp i Ellens nya skog för att kissa XD det hela var väldigt komiskt. Sen fick jag ett inte fullt så roligt samtal.. men det gick bra, vi åkte hem med mascara i hela ansiktet haha ...eller okej, JAG.
Direkt när jag kom hem började jag plugga franska...ehhh....
jag ska kanske träffa sandrita imorgon men jag har jättemycketasmycketskitmycketbajsmycket i Hemkunskaap.,..

funderar också på att eventuellt åka till Skönaro i helgen igen.
image90
jag och ellen i somras...i somras
och snart är det liksom jul...heregud

Kommentarer
Postat av: ellen

vilken tur att det blev bra sen :)
skönaro? mysigt :) fräzig bild förresten:P

2007-11-21 @ 20:04:23
Postat av: aviva

men matildaa dåå , sånt där får man inte skriva i sin blogg och sen inte berätta, hallouu ;)

2007-11-23 @ 19:22:58
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0