lämna allt bakom sig

10 saker om mig:
1. Är du singel? ja
2. Är du lycklig? njä
3. Är du uttråkad? faktiskt
4. Är du ledsen? inte direkt eller
5. Är du italienare? nej
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? absolut inte
8. Är du en cooling? ascooling..
9. Är du från Irland? nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja

10 saker om ditt kärleksliv:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Självklart
2. Har du nånsin blivit sårad? ja och nej
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? det är väl klart
4. Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för honom/henne? eh
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? neeej
6. Saknar du någon just nu? jaaa!
7. Är du kär? kär?
8. Vill du gifta dig i framtiden? ja det tror jag
9. Vill du ha barn, hur många? tre är perfekt
10. Vad är det första du ser efter hos en kille/tjej? stil hår ögon

10 saker två alternativ:
1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Sommar eller vinter? sommar...vinter ibland
3. Katter eller hundar? katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? hm.
5. TV eller Internet? tv
6. Coca-cola eller pepsi? jag bryr mig
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? med vemdå i sånna fall
8. Pengar eller lycka? lycka
9. Dag eller natt? båda 2
10. MSN eller mobil? mobil

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej
2. Brutit ett ben? neej en spricka bara
3. Gjort något du ångrar? det har nog alla
4. Hoppat Bungee Jump? nej
5. Ljugit för någon du tycker om? jo
6. Ätit en hel tårta? nej
7. Gjort bort dig offentligt? ...
8. Blivit sviken? tyvärr
9. Gråtit när ett husdjur dog? JA!
10. Velat försvinna? ja

10 Senaste..
1. Tv programmet du såg? hm.....skärgårdsdoktorn
2. Personen som du kramade? linnea
3. Personen du va med? stina
4. Låten du lyssnade på? för sent för edelweis
5. Personen du fick sms av? ingen aning Linnea tror jag
6. Du va i en bil med? pappa
7. Gick på bio med? julia aviva
8. Du kysste? det tänker jag inte säga här
9. Personen du sov hos? gudjag vet verkligen inte. Nu förtiden gör jag inte sånt, annat var det i C klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0