adjö romans

HEJ ! jag är hemma nu. Det känns bra men ändå inte fast ändå jo. eller?
Det har varit supernajs på landet och super CHILL det vill jag lova alltså. Det har gått två eller kanske tre dagar åt att inte göra någonting!!!!! det är inte ofta sådana dagar händer mig kan jag säga. Jag har tagit långa jogging ch skogspromenader i ''vår vädret'' samt ätit en hel del choklad...
Och till att beklaga mig så fungerade dock inte internet där nere. Men det var skönt skönt skönt.
Jag pallar inte lägga in några bilder just nu, jag hade endas min mobil eftersom kameran glömdes hemma.

jag skriver mer senare...kanske. ;')
Adjö!
P.s jag har blivit moster igen! Välkommen till världen Nike!!!!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh grattis!:D

2008-03-24 @ 17:06:43
URL: http://alexandraisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0