andra gången jag såg dig

här sitter jag och är inte så trött faktiskt. Första gången på veckan, det är så najs med relationsveckan. Nada lektioner, nada läxor, Dvs. nada jobbigt ;-)

och har nästan skrivit en hel sida på gympauppsatsen! På vilken nivå? jadu

Om en vecka är jag på skönaro sa mamma idag, det känns bra på ett sett, YEAH LOV I  MER ÄN EN VECKA :) men inte bra på så vis att om en vecka ska gympa....vara inlämnat....jag måste skriva en sida i stortsett...varjedag.
Men idag så har jag hela dagen, eller okej inte 21.00-22.00 då det är grey's anatomy !!! Så jag har...2 timmar och 45 minuter till idag. Imorgon hinner jag dock inte, barnvakt ni vet. Fredag? vem skriver på en fredag? lördag blir jag så illa tvungen, likaså söndag.

Nog om det. Måste verkligen fortsätta KRAM

image223
jag hade KORT hår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0