knappfabriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

ehh  jag kan inte ZLUTA ZKRIVA
oki. jag färade håret igår, jag tror mitt hår kommer falla av snart för jag har nog färgat de lite mycket. stackars mitt hår alltså :( sen när jag rakpermanentar det (yeah right) kommer de dö ännu mera. (föresten så känns färgningen ganska fjantigg då den inte ens SYNS heeeehehehe, eller alltså jag har inte sett så mycket iallafall...men har inte ens varit ute och sett d i dagsljus. jag vill ju ut!!!!!!! men jag ehhh har ingen att gå ut med :<

såg föresten att ståbiljetterna på cirkus är SLUT. haahahaha nu är det bekräftat. jag får gå ensam! konstigt. varför gillar inte mina vänner håkan hellström............

ehh nu ska jag äta gigantiska kanelbullar...heyyheyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0