Do you want coffee or tea? What did you dream about last night?

STEG 1
Namn: Matilda
Födelseplats: Hägersten
Bor: Hägersten
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Just nu ...mahognyröd
Skostorlek: 39
Civilstatus: Ledig y0
Höger eller vänsterhänt: right


STEG 2

Skor som du bar idag: jag har inte varit ute :3 men igår svarta platåskor
Dina svagheter: jag är blyyyyg

Rädsla: saknad och ensamhet

STEG 3
Första tanke när du vaknar: vardag= :'( Helg=:D
När somnar du: jag orkar inte ens svara

STEG 4
Pepsi eller Cola: tycker inget av dem e så gott...cola?
McDonalds eller Burger King: DONKEN<3
Adidas eller Nike: didaz
Lipton Ice Tea eller Nestea: lipton låter sötare?
Choklad eller vanilj: choklad

STEG 5
Svär du?: har nog aldrig gjort det.
Sjunger du?: ja och det är så HIMLA FINT
Duschar du varje dag? eh nejjjjjjjjjjjjjj
Röker du?: :(
Gillar du skolan?: nej hatare
Tror du på dig själv?: Hur menas?
Kommer du överens med dina föräldrar?: ja oftast

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol ?: ja
Rökt?: ja
Shoppat?: m
Ätit en hel ask müsli?: ney
Ätit sushi?: nej men ja elskare
Stått på scen? ehh nä
Skejtat: nej..
Bakat?: jappzo
Stulit något?: nej

Ljugit? hmm..a
Kysst någon?: nej men pussat hehe
Kramat någon?: mmm


STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: biensûr
Blivit kallad hora? nä tronte de, finns ingen anledning. gör mina tjänster gratiz, skoja
Töntat dig?: nej...hahahahaha. Men gud jag göre hela tiden
Busringt någon?: ja
Gjort något som du ångrade?: nej aldrig! eh...
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: ja.....
Kastat en sten på nån ruta?: ja

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? säger inte, då kommer ni bara sno mina namn:( :( :(
Hur vill du dö? inget lidande
Vad vill du bli när du blir gammal? som min morfar

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? fan ja vet inte 
Antal CD-skivor du äger? typ 25?
Antal piercings?: inga men snart så
Antal tatueringar?: 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: håller inte räkningen, drev


STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: FEZTIVAL OKI?
Vad ska du göra i vinter?:  ehhh va kan man göra? jag e en jävel på skidor iofs, hehehe not
När tar du studenten?: om 2 ½ år
Vad gör du efter gymnasiet? SKIT I FDET DU
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? ????????????
Vad händer till helgen? partiiie
Vad vill du helst göra just nu? ha en mp3 med större minne :@
STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? tja...
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? håret och kläder eller?

Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? får man säga sig själv? skoja eh vet ej
Vem är den perversaste person du känner? hmm...julia? ellen? aviva? vet inte....
Hur många gånger har du varit utomlands? gud eh finland 2, danmark 2, norge 1, grekland 1, spanien 1  eheh
Vilket land är bäst? :(


Kommentarer
Postat av: MYSAN

Blivit kallad hora? nä tronte de, finns ingen anledning. gör mina tjänster gratiz, skoja



HAAHHHA!

2009-01-03 @ 00:24:33
URL: http://slaazk.blogg.se/
Postat av: MYSAN

Blivit kallad hora? nä tronte de, finns ingen anledning. gör mina tjänster gratiz, skoja



HAHAHA

2009-01-03 @ 00:24:59
URL: http://slaazk.blogg.se/
Postat av: ellen

jag uppskattar inte hur öppen du är mot omvärlden angående mitt perversa sinne!

2009-01-03 @ 20:00:18
URL: http://dellendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0