sankta fucking lucia

dreeeeeev
HAPPY LUCIA
 detta är då linn...eller var det anna? =) ser inte så noga

nej men lucia idag iaf...aa luciatåget va väl najs, lite jobbigt med så mycket sång jag e ju fan förkyld men de gick, förutom att jag har fett med feber nu. fuck. får inte gå till plugget imorgon..bajs! analklåda!!!!
men de positiva ikväll/idag är att jag träffade mina underbara vänner. några av dem ia lalalafll och BONDE SÖKER FRU ikväll IM SO HAPPY de programmet äger Balle!!!!! WATCH IT!
OCH att mamma har köpt  (typ de bästa som finns)och att mammapappa nu äntligen har MAILAT mina lärare tack för det=)

puss och adjö!

Kommentarer
Postat av: aviva

saknar dej lilla sjukling..

2007-12-13 @ 21:43:00
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0