jag är kär i en ängel hon ser rakt igenom mig

Usch mamma sitter och tittar på ett otroligt hemskt program på kunskapskanalen, det är om en kvinna som är sjuk i ALS. Fyfyfyfy, det är just såntdär jag inte klarar av att se nu för tiden.

Jag har spenderat hela min dag framför TVn. FYy på mig. Men jag har faktiskt inte en ända läxa till morgon(????) Men någon dag ska man välle få ta det lugnt enligt min mening.

Dagens låt.
Kär i en ängel Håkan Hellström
jag älskar den låten och jag älskar den artisten. Synd att han har tjej och barn och att han är 20 år äldre än mig. Det har förbannat mig något oerhört att jag tyvärr inte kommer vara där på hans konsert i stockholm. Vilket beror på min egen dumhet och brist på pengar. Men Håkan, du anar inte hur mycket jag hoppas att vi ses på P&L i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0