kärleken väntar.

nu är jag hemma igen, snart återgår allt till det normala...
det är nollåtta, men jag känner mig som samma människa jag var för sex dagar sen. Eller okej, jag har ju blivit lite snyggare, sexigare...kattigare, smartare ah ;)

det  har varit jättehärligt att komma ifrån mälarhöjden. Variation för en gångs skull.
Och om en timma ska jag iväg och träffa Ellen.

jag hör av mig lite senare! ciao

image121image124image125image127image128image129

tänkte egenligen lägga  in en till men nätet laggar.....
                            



Kommentarer
Postat av: ellen

hihi, skulle du inte kunna lägga upp den där bilden på
axel där han ser så knaz ut ? :):)

2008-01-06 @ 21:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0