viola

Jag gick hem från konsum igenom slask och blåst, mina fingrar var nästan stelfrusna pga. att jag åt en apelsin på vägen hem. haha. Mina nya kängor är nästan inte kalla att ha ute nu, men de tål fukt och slask modd bra :)

Jag blev så otroligt trött på svenskan, sista lektionen...jag orkade inte, som tur var var det bara enskilt arbete och inget att lämna in! men jag tror att det beror på att jag inte sov bra inatt alls, och det verkar som att de flesta andra inte heller kunde det. Dåliga sov-vanor på lovet alltså...;]

Hade ett ganska långt samtal med mormor för nån timma sen, de är så mysigt att prata med henne!image137 hö hö hö
Nej nu måste jag göra matteuppgiften! hej hej..


Kommentarer
Postat av: joel

Sydney på andra sidan :)

2008-01-08 @ 22:21:04
Postat av: emelie

bilderna på vad jag shoppat idag är uppe! =)

2008-01-08 @ 23:01:09
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0