söndag andra mars.

Hej!
Nu är jag hemma igen. Känns tråkigt :( det är så härligt att komma ifrån mälarhöjden ibland..
Det har varit fyra mysiga dagar tillsammans med la familla.
Vi åkte, (eller vadå vi? det var bara jag och knazgubbz) som fait du ski. Och det var bara över en dag, Meen det spelar inte så stor roll för mig, där var inte så mycket snö och dessutom så kan jag inte påstå att skidor riktigt är min grej, C'est pas mon truc  XD... *hoost*
Andra dagen tillbringades i arvika, jag har faktiskt har varit förut för typ tre år sedan sammtidigt som Arvikafestivalen var det var ganska läskigt faktiskt 8)
dagen slutade på en antikmässa...tråkigt tänkte jag, men slutade ändå med en ny skinnväska och en stor(!!!)schal :D
nu orkar jag inte skriva mer, hejdå....
några bilder bara.

                         kramiz mammsi

image210
Bonne soir!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0