but i don't cear i go my own way

HOLA
jag äter digestivekex,  jag slår vad om att jag kommer äta upp hela paketet :( aja det gick bra att komma till skolan idag typ. alltså jag klarade de! men imorse kände jag mig förkyld och sådär tjock i halsen men de e nästan borta nu. det är ju hemst att ha ont i halsen på morgonen. ryggen e väl sådär. föresten har jag fått LÄXA jag har nästan glömt hur fan man gör en läxa. matte är det förezten.

fan va jag längtar till den 29 OKTOBER!!!!!
jag har föresten funderat starkt på ifall jag ska rakpermanenta mitt hår nu , alltså nu är de verkligen stört kort..det betyder att d inte är så mycket hår att permanenta (=BILLIGARE) och så kan jag klippa mig då ju, sådär kort som jag vill dessutom är de ju ny månad och jag har pengar nu! men det är så dyrt...säääämst alltsåååå.
(hade föresten franska idag....men det verkar som d kan bli bra!!!!! *ler*hahaha lol)

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

helt sjukt att man kan få ryggskott bara sådär.

Måste göra sååå ont? :(

Jag är glad att jag aldrig haft det.

2008-09-02 @ 17:05:07
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: sanna

Digistivekex är verklgien beroende framkallande, kan äta hur många som helst:)

2008-09-02 @ 19:05:22
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: ellen

ja gör det vettja, fett kul :D:D:D:D

2008-09-04 @ 12:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0