parken

Jag har sjukt mycket skolarbete framför mig, detta känns hemskt och jag lider av lite panik. Jag försökter sätta igång med min skriftliga rapport, den måste bli bra eftersom grupparbetet inte går bra. ikväll har jag och mamma planerat in matte kväll, jag vet att jag verkligen måste men jag känner att jag int orkar, men jag MÅSTE så nu SKA  jag PLUGGA MATTEMATIK, matteprov v. 42..åh ännu ett prov
Läsa ut en engelskabok och skriva aaaaaaaaaaslångt v. 41
Ut i skogen arbetet klart, enskild rapport DÖDLIGT LÅNG dessutom 
redovisning med projektgrupp
Franskaprov
ja, det är väl bara att sätta igång.

föresten...
håkan hellström konserten var verkligen fin, ser fram emot den 29 oktober. HÅKAN HELLSTRÖM är kärlek


Kommentarer
Postat av: Maria

Bli medlem på gratiskläder och vinn massa presentkort ;)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=27181

2008-10-04 @ 10:39:47
URL: http://omarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0