va lite...

hej alla barn  nu är det barnprogram..(lolISXH)

idag har jag haft en väldigt (oki  lite överdrivet) bra dag. jag skrattade jättehögt typ fyra gånger!!!! fick våra projekt grupper, har lite panik inför projekten men JA. om fem minuter ska jag börja plugga. samhällskunskap och franszzzkaaaaaaa...men jag missar franskan imorgon för jag ska till tandizzz **ler** ler lite till**
idag tappade jag också bort min skåpsnyckel (verkligen panik) men den var inlämnad i receptionen (HAHA..) fick lite smått panik då min mobil låg där och all min musik.....HEHEHEH
fan jag kan ju inte  plugga nu
VI SKA ÄTA KINAMAT mmmmmmm (synd att ja e mätt :(
bajz hoppaz jag hinner me läxan (MÅSTE DE)
adjö....He

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0