you get so used to being sad, you never try to be glad

jag har just halsat en liter blåbärssoppa, från sagolika soppor såklart!!! mmm jag gillar blåbärssoppa. och juice på morgonen, det kom jag på ganska nyligen, helst en såndär besk en.
idag har jag varit i skolan som vanligt på vardan, men cyklade idag och det var inte så farligt som jag trodde, men det betyder inte att det inte är jobbigt - för det var det! jag maija tillsammans.

jag skulle helst låsa in mig på rummet och lyssna på broder daniel, vissa håkan hellström låtar skulle inte sitta fel. men jag har ingen nyckel och min cdspelare är cp nu för tiden.

(glad men inte särskillt)

dessutom :(
min hårspej = slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0