looking good but feeling sad

Jag har insett att min senaste kyss: var dålig
Jag lyssnar på: vid din sida
Jag pratar: med ingen
Jag tycker om: när allt är bra
Jag avskyr när folk: är översociala
Min första vän hette: Ella
Kärlek är: vackert men även hemskt
När jag borstar tänderna: vill jag helst gå omkring
Jag tänder på: beröring och speciella blickar
Det är charmigt när: det inte är överspelat
Jag är rädd för: saknad
Den värsta kännslan är: när det blir svart
Den bästa kännslan är: lycka
Jag är bäst på: att minnas betydelselösa detaljer
Jag är sämst på: att vara spontan
Om jag va ett djur skulle jag vara: en koala
Om jag va en insekt skulle jag vara: ful
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en hammare
Jag kommer alltid att vara: mig
Jag är lik:  ingen
Det finaste som finns är: kärlek
I sommar: ska jag ta vara på varje stund
Sist jag grät var: idag
Jag kan: E skalan på gitarr  (vet inte ens om den heter så HAHA)
Jag kan inte: vissla
När jag vill tänka går jag: dit jag är ensam
När jag bakar så bakar jag: chokladkakor
Min mobiltelefon är: sönder och ful
När jag vaknar på morgonen: helg
Innan jag går och lägger mig: skriver jag
Just nu tänker jag på att: jag inte orkar......
Bebisar är: läskiga
Idag har jag: gått hem

Ikväll ska jag: läsa fast jag inte vill

I morgon kommer jag: grey's anatomyyy
Jag vill verkligen: ändras


Kommentarer
Postat av: ellen

hörru din kofjärtare ;) (om det nu var du som sa det) hehehe

2009-04-03 @ 21:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0