pussglad

Jag sitter här och kämpar med engelska talet! kände att jag behde ett litet breaaak... men jag borde egentligen inte. men här är jag iaf XD

jag måste bara skriva en sak som irriterar mig. Läste nyss någons blogg.
Hon skriver att ´hon idag har shoppat för 6-7 tusen kronor. Men påstår ändå att det inte finns något klassamhälle. Och då var det en tjej som kommenterat och skrivit just  "du shoppar för 7 tusen spänn men ändå säger du att det inte finns ngt klassamhälle. Då svarar hon att hur mycket kläder jag shoppar för i månaden berör väl inte om det finns något klassamhälle eller inte...

Nähe, så det gör det inte?
haha, det är fan skrattretande. för alla shoppar ju verkligen för 7 tusen spänn varje månad. Alla.


nog om det, måste bara lägga in nån bild för att pigga upp vettja!
image82
Jag saknar dig syster! vi måste ju SES SNART


Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha det låter ju som om den tjejen har en riktigt bra verklighetsinsikt ;) nooooooot

va stina me i greeeeeeeece föresten ?:O

2007-11-08 @ 21:18:20
URL: http://alexandraisabelle.blogg.se
Postat av: Anonym

neeeepp stinzie var icke med :)
BABY

2007-11-09 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0