åååhh åååh åh kyyyyyyyyyyyyyyss mig som ingen annan kan, är det på riktigt eller drömmer jag

Jag måste bara göra ett till test som jag hittat 8)

Praoade idag med såklart! det var najs, men det är ganska ansträngande att lyfta så mycket...jaghar ont i ryggen,... men åter till testet XD

Vad dricker du helst när du är törstig? det beror väl på humör... ibland vatten...ibland något annat XD
Vilken är din favoritglass? ååhh..jag vet inre... beror på väder! men typ murk choklaaaad MUMMAHHH
Tror du på ett liv efter döden? åååhhh jag hatar sånna här frågor, jag tänker inte svara, För jag vet INTE.
Vilket kaffe sörplar du helst? latte med vanilj, SVAGT
Vilket mobilmärke föredrar du? iiingen aning. Men kan fan inte svika SAMSUNG. eller jo, det kan jag.
Vad har du för personlighet? blyg..... men glad
Har du varit deprimerad? Ja...
Tycker du om sushi? JA
Tror du på livslång kärlek? Jag vill tro på det, men jag har aldrig varit sådär kär och att någon älskart mig tillbaks än. Så....Men ja, jag tror på det.
Vad äter du helst när du ser på film? GOD FRUKT
Lever dina föräldrar tillsammans? Jaaa=)

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? neeej...
Har du tandläkarskräck? ett ord. Ja
Vilken hårfärg har du naturellt? jag vet inte, det beror på vem man frågar typ Brun, inte mörkbrun inte ljusbrun men Brun
Biter du på naglarna? jo typ
Har du någongång haft självmordstankar? ja
Är du beroende av något? det är klart XD
Vad slösar du mest pengar på? slösa och slösa, men kläder och sånt, typ smink och mobilen...=)
Vill du gifta dig? svårt att svara på, men aaaa jag tror det.
Vill du ha barn? aa, tänk va mysigt.....
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Jag vet inte.... men sex and the city fast på DVD XD box alltså.... eeeh...lite på grey's ......jag vet inte riktigt faktiskt jag ör väl ingen TV människa
Vilka husdjur har du haft innan? en katt förr och en katt nu (:
Är du bra på att laga mat? njaaaaa... alla kan väl något! men hum jag vet inte, JO jag är väl okej!
Var badar du helst? HAVET
Vad dricker du för alkohol? vooooodka,cider XD TYP beror på vad man har
Vilka djur är du mest rädd för? SPINDLAR
Har du någon gång skadat dig allvarligt? jag har fått en spricka i foten en gång i tiden, men inte annars XD
Vilken kändis är hetast? vettefaaaaan =) hmmmmmmm han som spelar pieree i ONSKAN är SÖT XD
Gillar du att dansa? jaa men inte när någon ser det XD

Är du flygrädd? nädå... inte speciellt. För jag har ju flugit SÅ många gr !
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? fett fint!
Tänker du mycket på ditt utseende? hela tiden tyvärr
Vad får dig att slappna av? eeeeehhhhhh
Är du mörkrädd? jag vet inte riktigt, men typ
Vilken färg är snyggast? svart, vit, grå röd blå XD
Tycker du matte är svårt? faktiskt, speciellt SANNOLIKHET
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? njääeäeäe... men det är kul med det =)
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? det beror på, men typ elva eller sådär
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? familjen....förlååt!
Bråkar du och dina syskon ofta? hahah jaaa tyvärr.....
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? mina vänner och min familj... alla som jag bryr mig om... som jag älskar....även fast dem inte vet det.
Läser du ofta böcker? ja absolut, det händer.

Vad föredrar du för sorts filmer? skräck e fett KUL,men det beror på humör där med!
Vad har jag alltid i min kyl: jag bor inte ensam, jag har ju min familj... men typ mat... hahah
Vad har jag alltid i mitt skafferi: OBOY<3 ketschup
Vilken tå är längst på dig: vilken tror du?
Persienner eller rullgardin: båda två vettja!
Panta burkar eller slänga: Panta såklart, jag tänker iallafall på miljön.
Hur ser dina sängkläder ut just nu: blått underlakan, blått täcka med rosa ocg vitablommor
Hur många sms får du per dag: jag försöker att inte skriva så mycket sms..... jag måste hushålla med mina pengar XD
Vad ville du heta när du var liten: typ Linda, hemskt va..? det är ju fult och tråkigt

Älsklingsfärg som barn: typ rosa.....
Ny serie som verkar bra: jag vet inte.... SEX AND THE CITY !!!!!!!<3333
Töntigaste reklam: typ...eeeh...
När grät du senast: jag vet inte... i förrgår tror jag... eller neeee jag vet inte
När skrattade du senast: typ 5 min sen
Vart önskar du att du var just nu: hos dig
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? kanske, idol XD
Vilken årstid tycker du bäst om? våren är underbar.. sommar härlitg, höten mysig, vintern...kall
Brukar du sjunga i duschen? JAAAAAA
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? biljard och greyhoundraching<33333 så JÄVLA NAJS
Vad är viktigast för dig? kärlek,,,
Laddar du hem musik och film från internet? absolut
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? shoppa och bli lycklig
Vad är det bästa med julafton? myyyyyysigt (undantag förra julen)
Vad sa du senast: jag sjöng för mig själv XD
Vad sa någon senast till dig: irl eller på msn? jag minns inte riktigt XD
Vad önskar du att någon sa till dig just nu: jag älskar dig.
Vilken skvallertidning köper du helst: ELLE
En kvinna jag aldrig skulle vilja vara: jag vågar fan inte skriva vem här XD
Det mest irriterande ljudet jag vet: BAZZ OCH KNAZ

det här var det tråkigaste jag har varit med om, ööh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0