när solen är blodröd och brinner

TjoFAN!
Här sitter jag nu igen, vid datorn och ser på Skärgårdsdoktorn, i'm stuck!
Middagen igår var najs, fint sällskap och fina presenter. Tack flickor. Ni är bäst! Idag vet jag inte riktigt vad som händer, mamma vill att jag ska packa men jag pallar verkligen inte det just nu...jag har  ju hela veckan på mig, vi åker ju inte förens på fredag natt/lördag morgon...=)
Jag pratade med Aviva för typ tre kvart sen, vi ska på ett intensivpass på .....image57 YOU GO GIRLS ! ! ! ! ! och boys för den delen ;)
Men fick inte tag i dellen och julia! Får ringa dem sen.
Då äre jobbet imorgon också....Skönt att slippa skolan, men det är ganska fysiskt ansträngande, men bättre än läxor. Tro mig! Och Ellen är där också, utan henne skulle jag inte klara det haha....vi hinner prata mycket...jag orkar inte tänka längre.
men jag ska till grekland...jag hoppas jag glömmer mina bekymmer där nere.
Vill egtligen lägg ain en bild från igår, men jag orkar inte lägg ain dem på datan....förminska dem.....

Nej nu måste jag ringa ett samtal.
Adjö  mina vänner, och på återseende=)
image59
Minnen


Kommentarer
Postat av: aviva

jag kan inte säga att jag inte längtar tillbaks...

2007-10-21 @ 19:18:18
URL: http://aviva.blogg.se
Postat av: ellen

jag skulle inte gå dit om inte du var där heller:)
hmm... hoppas vi får plocka upp hårfärger imorrn..

2007-10-21 @ 21:32:24
URL: http://dellendo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0