radion spelar aldrig våran sång.

Okej, jag börjar bli irreterad. Har råkat kryssa rutan nu två gånger. SAJK
jag sitter iaf här och lyssnar på LASSE LINDH han e fett najs!!!

iDAG HAR JAG PLUGGAT OCH HAFT PYAMASEN TYP HELA DAGEN hoppsan caps lock XD hahah
Nej men det är typ vad jag har gjort. pluggade bara Matte, men det gick väl sisådär med det efter som att varken jag mamma eller pappa fattade typ och dem ska föreställa civilingenjörer elelr hur det stavas!

jag minns typ int riktigt vad jag skrev förut så tyvärr..... men jag längtar som fan till PRAON!

jag och Dellen på Ica i två veckor XD vi satsar nämnligen på sommarjobb där!
nehej, jag ska nog kila nu. Adjö (som sandraimage46brukar säga HIHI)

Kolla vad jag hittade för bild.
image47
du och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0