se till mig som liten är

Hejsan!
Jag har precis ätit middag, det vart advokadosallad,,, MUMMAHH. Fast det var inte såååå gott....Kasper åt typ det mesta. HIHIHI
Jag kom hem efter att ha varit i Skönaros över helgen. Det har varit jättemysigt, lite kallt så jag hade typ alla kläder jag hade med mig på mig XD men annars fett naaajs. Tvn fuknade den här gången, jag säger bara... BONDE SÖKER FRU =D eller BSF, för oss lite mer,... hur ska man säga, Erfarna? 
 Pratade med Emilia en del, hon hade haft det fett uff i karlskrona iaf...=) skulle ringa p anna men hon svarade inte så jag får ringa imorgon istl..

PRAO OM 12 TIMMAR, WIEE
Jag, Ellen, ica XD
men ska gitta. Adjö.
image50 


Kommentarer
Postat av: aviva

nej men gud , äre ditt land, vad myyysigt!

2007-10-14 @ 20:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0