sockerläpp

ååh filmen är helt underbar. Alla måste bara ääääälska den, ja det  är klart jag menar, NOTING HILL
    ååååhh. JAG ÄLSKAR i varje fall =)
Idag var jobbet som vanligt, roligare än igår. Kryddor och shampoo...plus att Mariette kom och hälsade på. Och imorgon får jag sovmorgon. Lär verkloigen behövas, jag gick och la mig alldeles för sent igår. Vi jobbar kväll. Pappa har lovat att komma och handla XD
Föresten så jag har träningsverk i nacken och lite i axlarna. Jag var nämnligenoch simmade igår med viva! och hade balsam i bastun så mitt hår är så lent så ;)
Idag var jag hos anna typ, de va najs! vi drack te;P

Jag måste packa också! jag åker på typ natten till lördag!!!!
nej jag ska dra mig, Adjö.


Kommentarer
Postat av: aviva

fanken maddzahn, kommer sakna dej !!

2007-10-24 @ 21:14:03
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0