stadsfolk och öbor

Hej!!!
Första prao dagen... det var kul! lite nervöst, men det är väl bara jag som är lite fånig heheheh XD
Jag och Delllen jobbade inte tsm först, Först så visade Thomas oss runt... det var så stort ! Sen så fick jag gå efter hinom och jobba i typ Kylen... ellen jobbade bland det gröna och sköna!
Vi åt lunch ute fett myyyys, på donken....ajdå. men imorgon ska vi äta i skolan Inte speciellt kul kanske.
Imorgon ska jag vara barnvakt. Tror jag iallafall..måste ringa till katarina.
Ellen gick hem till mig och vi kollade på  6 and the city i typ fem timmar =D sen så gjorde vi mackorna och gick till skolan. Sen gick vi å promemnerade i typ jättelänge! det var myisgt.
Imorhgon ska vi ta tunnelbanan dit, vi börjar nio. ¨

men nu ska jag se klart på Andra avenyn. Adjö.
image52
image53 ICA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0