ett sprucket hjärta är ett sorgligt sätt att starta något nytt

Lite håkan hellström poesi där på rubriken! =D

jag sitter här och tuggar tuggummiii.... orkar inte med dagen... skolan...fritiden ja allt för till fället. Livet är ur balans fan! de e sjuk va !
men vaafan man ska inte klaga!
Idag var jag i skärholmen för tusende gången på 2 veckor. skulle fixa praon men Thomas va inte där. så jag Ellen å Maja gick på utförsäljning! de va najs, men vi fick skynda oss för att dellen skulle på föräldramöte, spanjorerna kommer fan på LÖRDAG på min födelsedag för dem som undrar =D wieieieieieie

jag höll på å dö när jag vakna imorse, jag hade en så ....så mysig drömmmmmm jag........
 jag och Nesson! för typ ett år sen=)

Kommentarer
Postat av: avivi!

GRATTIS I FÖRSKÅÅÅÅTT BÄB!

2007-09-17 @ 20:57:42
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0