hej...

Jag håller på att gå sönder, jag dampar seriöst ur. Hur ska det bli? Jag orkar inte leka... orkar inte vara falsk. Hur orkar vissa det?
Förstå att ändå inget kommer bli som det en gång i tiden var. Eller rättare sagt trodde att det var. DAMN.

Skitsamma nu ett tag, det är så jävla ansträngande att tänka på, det är kanske är därför jag är så trött nu hela tiden, känns det som i alla fall.

Jag vet inte vad jag ska säga.. mer... jag kan ju alltid lägga in en bild på neo som jag sa att jag skulle XD
image24 
nej vet ni(?) vad.. det är dags att plugga. So long suckers

Kommentarer
Postat av: alexandra

i love you.

2007-09-13 @ 00:05:12
URL: http://alexandraisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0