12.33

Nu är cykeln klar!!! Yehaaa, jag har till och med tvättat den. Underbart kul.
men nu tänkte jag bjuda på en såndär härlig lista,. ps. spana ín min nya header ;-)

Vad är klockan när du börjar med det här? 12.34
Vad heter du? Matilda!
Hur gammal är du? Född 1992, fyller alltså 16 iår!
Var kommer du ifrån? Stockholm
Har du en mamma ?Ja!
Har du en pappa ? Ja!
Har du några syskon? En hel bror, en halvbror och två halv systrar.

SENASTE GÅNGEN.

Du färgade håret: Det var i höstas
Du grät: Det minns jag som tur inte=)
Du tränade: Igår!
Du solade solarium: Aldrig gjort
Du skällde på någon: Hmmm...
Du var utomlands: Grekland på höstlovet
Du köpte nya kläder: Det var typ ett tag sen, jag är pank!
Du åkte buss: länge sen, jag åter inte buss särskillt ofta
Du åkte taxi: Hmmmm, tänk att jag inte minns det!!!!
Du åkte tåg: Hundra år sedan då jag och mamma skulle till Lund
Du smsade någon: Igår kväll
Du ringde någon: Aviva
Du camade med någon: jag vet inte, hemma hos aviva med en härlig snubbe från hetalinjen

HAR DU NÅNSIN.
Hoppat studsmatta: Absolut! jag har en sån ju
Ätit fiskbullar:Ja
Tagit kort på dig själv: Jadå
Skrattat så att du börjat gråta: Jag gråter aldrig av att jag skrattar
skolkat mer än 3 skoldagar i rad: ne
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: Självfallet! Scoutläger you know ;-)
Badat mitt i natten: neee
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: Nepp
Spytt för att du var för full: en gång
Trillat när du åkt skidor: abosoluuut
Gråtit till en bok: Definitivt
Varit rädd för tomten:Hmmmm, kanske.
Fått IG: Icke, Soprov i sjuan kanske
Ätit deg tills du spytt: nej nej
Lagat en misslyckad måltid: ja jag skulle försöka mig på något vegetariskt, vart ej gott.
Har du sjungit karaoke: ja eller alla fall singstar
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt: Yesbox när jag var typ 4 och det blödde som fan!
Har du haft sex utomhus: ha ha nej
Har du sett någon ha sex: Ja ! ahahah jag och minna såg min underbara inneboende once.


FAVORIT.
Band/artist: Håkan hellström bla ;)
Låt: Det där går ej att svara på. And I Fund This Boy är grym
Mat: Indisk
Färg: Ja röd blå gul alla
Dryck: vatten
Känsla: lycka
Lukt: Glömmer aldrig Guccis den där rosa. Det är MIN lukt ;-) men den har jag nu är också underbar
Årstid: sommar!
Dag: Jag vet inte, skolavslutning?!
Lärare: veet ej
Glass: kaktus citron sorbe
Godis: choklad och SURT 
Cigarett: FFRI ;-) WE ALL LOVE BLONDINBELLA (suck....)
Snus: BLÄ!!! ofräscht
Klädaffär: hmmm, mitt lilla ego är så söt!
Film:  festivelk är grymm!!!1
Bok:
Kändis: chuck bass e het


JUST NU.
Låt: ...... kär i en ängel
Humör: lugn
Klädsel: grå tights svart lång kofta blå örhängen halsduk röda naglar
Smink: naaada!
Frisyr: Uppsatt i bulle
Sysselsättning: Bloggar ju! och ska äta
Plats: soffan
Väder: Undebar VÅRDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0