the paninter

Småland.
Tro det eller ej men det är faktiskt här jag befinner mig för tillfället. Jag är ganska förvånad över att vårat mobiltabredband fungerar, det är väl skönt att man kan vara uppkopplad... men ändå inte.

Igårkväll somnade jag strax efter tio, och direkt när jag la huvet på hudden somnade jag. Jag sov så otroligt djupt hela natten så när mamma väckte mig tidigt, för tidigt vaknade jag ur min dröm. En otrolig dröm, alla(?) flickors dröm. Fan jag tror jag höll på att deppa sönder när jag typ 10 sekunder senare förstod att det icke var verklighet...
Dessutom så har jag läst ut boken ''Hur kär får man bli?'' en överdrivet töntig undomsbok som jag ändå fastnat i och har drömt mig in i hela förmiddagen.
Min tur?

Men nu ska jag antingen måla, sy eller fotografera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0