varje hårstrå på ditt huvud har jag räknat

blä jag suger på att skriva här!

meen ja just nu befinner jag mig i min underbara säng och ska när som helst slumra in tänkte jag (!).
julia pch jag har iallafall planerat denna tisdag i minsta detalj (fotbolls EM you know, men det känns som att jag egentligen inte är sådär jätteinsatt, är mer wannabie hahaaha patetiskt) och dessutom tisdagen veckan där på. För vad är det som händer då måntro ?! hee he

jag har börjat fundera på hur jag ska gå till väga för att ändra min design här på bloggisssss! får suga på den karamellen ett slag. Nehej nu ska jag lyssna på vaggvisa för flyktbenägna. den är så söööööt (bästa sovalåten azzzå) och så lugn men lite sorglig faast jag tycker de mesta är sorgligt nu för tiden. eller ja

vilket mesigt inlägg! men e oftast cool annars

Kommentarer
Postat av: JULIA

är du verkligen cool annars?

2008-06-15 @ 23:44:58
URL: http://juuuliia.blogg.se/
Postat av: tingEEEL

ja men ja svär!!!!!!!!!!!

2008-06-15 @ 23:46:45
URL: http://ttinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0