grönt tè

däey däey. Jag sitter och bloggar ifrån stora datan nu, det är första gången som jag sitter här på typ evigheter, (det är nämnligen så att min bror har bosatt sig här).. 
Jag har haft en otroligt seg dag. engelskan var värst... bajs för skolan efter lov,
bajs för skolan innan lov.
Fan jag kom just på att jag har veckans nyhet till imorgon också. BAJS
matte [x]
veckansnyhet [ ]
engelska [ ]
reception [ ]
gympaupg [ ]
syslöjdsarbete [ ]
so [ ]

plus att jag känns mig hungrig, hann inte med något mellanmål så jag ska gå och dricka en kopp grönt tè nu.
köpte ett nytt konstigt, gott och jävligt dyrt te i sunne.
adjö.

image211
Man e väl ganska het.

Kommentarer
Postat av: Aviva

machdi e alltid hetast!

2008-03-03 @ 21:09:38
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0