min fot har somnat x100000

Dagens låt : jag minns inte vad den heter, men det är en jättegammal jag hittade på min xdator
Dagens frisyr : uppsatt i knut
Dagens smink : nada!
Dagens klädsel : nattskjorta halvadagen, gråamjukisbyxor och grå och svart randig tröja
Dagens roliga händelse : miami ink på morgonen...Xd
Dagens planer : Gymnastikuppgift
Dagens vill ha : flourtabletter
Dagens saknad : mormor morfar!
Dagens drog : hade ingen sådan
Dagens tråkigaste : att jag inte kunde vara ute i det underbara vädret.
Dagens finaste : mamma pappa var snälla och köpte shampoo och balsam och flourtabletter på apoteket  till mig och att dem gjorde fika till mig:)
Dagens måste : gymnastikuppgift
Dagens dricka : mjölk, juice, fläderblommssaft
Dagens köp : ingenting
Dagens mat : vet inte:)
Dagens kärlek : kaspeeeer<33333
Dagens mående : bra:)
Dagens skratt : mamma pappa jag kasper åt kasper
Dagens tanke : tänk om....
Dagens irritationsobjekt : gymnastikuppsatsen
Dagens smycke : nada! tack för påminnelsen om att jag ska sätta på mig mitt hjärthalsband.
Dagens just nu : tv snart middag
Dagens önskan : VÅR
Dagens längtan: påsklov !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0