töm ditt rum på tonårstankar nu

det känns väldigt fel att skriva här. fast jag skiter i det och jag skiter i allt.
det är nu fyra dagar sedan jag såg dig sist. det är så svårt, hemst  jag saknar dig hela tiden och jag kommer sakna dig i  tid och evighet. igår hade vi begravining, den var väldigt fin, vi sjöng sov du lilla videung. jag saknar dig kasper .fan det känns så jävligt att skriva det, för jag förstår fortfarande inte att jag aldrig mer kommer att få se dig. i över 10 år har du funnits hos mig.

fan nu måste jag skriva om någoting annat.
Det är kallt och jag fryser, funderar på om jag ska spola varmvatten på mig men det orkar jag nog inte heller. I förrgår la jag förmodligen 15 pärlplattor och alla svarta pärlor är nu slut. idag var jag tvungen att lägga min pokémon pyamas i tvätten......bra. Jag har ju ingen annan vinterpyamas :( Dessutom måste jag hitta ett par vinterskor för jag fryser fötterna av mig i mina converse, fast vem bryr sig, tredje vintern i rad skall jag nog klara av. Imorgon ska jag till eastman så jag slipper skolan ( jag vill aldrig dit igen) ...oki
nu ska jag spela ronja rövardotter datorspel.

Kommentarer
Postat av: avivi

jag gillar dej min vän (: <3

2008-11-23 @ 13:29:42
URL: http://aviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0