SOM OM JAG BRYR MIG

ååååh jag känner mig jättetrött tung ihuvet och ledsen! det är så bajsbajs i skolan!!!!!!! fan alltså jag orkar inte göra mina läxor. jaja men jag måste sätta igång snart. det är egentligen försent jag veeeeeet men döööööööööö. Imorgon e de iallafall bsf! oh kärlek. och greyssss*ler*

jaja dagen gick väl ganska fort har beställt insparksbiljett ockzå. pratade nyss med vivsan, henne vare för länge sen man såg:( och de e en hel del andra ja inte sett på länge heller. ja de blir ju så när man går i olika skolor.
jag ska skriva en liten lista tänkte jag
-kolla egenom engelskan och be mamsi el. papz att rätta.
- göra klart samhälls skiten inte så hemski
- lära in nåra av fra glosor
- kolla lite matte men det är svårt

oki. hur det där ut?
jag vet inte hur jag ska hinna..... är seg. (ovanligt)

ps. ta mina inlägg me en nypa peppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0