jag vill bara ha dig till att vilja ha mig

hej..det känns som allt jag gör här i bloggen är att klaga, men det är ju också MIIIIIIIIIIIN blogg! så stå ut eller draaaa, dreev.
aja idag var jag hos doktis, hon sa att jag har ryggskott och att jag ska äta massvis med alvedon, men jag gillar inte att äta smärtstillande......iallafall så känns det inte bättre idag än vad det gjorde igår eller så. jag vet inte riktigt hur jag ska göra med skolan imorgon. jag kan ju åka dit och funkar det inte får jag väl åka hem! ja så gör jag nog. slutar ganska tidigt imorgan har jag för mig...wUHO.

idag har jag mest legat, läst böcker, kollat på tv, lyssnat på mannen i den vita hatten(16 år senare), längtat och varit orolig.

företsten är det stört pinsamt hur blyg jag är för en av bygggubbarna!! HAHA:(


Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

ryggskott?

haha, hur lyckades du få det? :p

2008-09-01 @ 18:53:10
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: My

mannen i den vita hatten<3

2008-09-01 @ 19:59:09
Postat av: MANGO

kent <3

2008-09-02 @ 14:45:50
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0